Söndag? Vart tog du vägen???

Herre min skapare. Sitter här med 100s framför mig och 10 skisser som ska färdigställas. Vart tog min pluggdag vägen?
vart tog disciplinen vägen?

Första dagen på Stjärnurmakarna igår gick bra. Trevliga arbetskamrater, kul med kundkontakt. Härlig securitas vakt HAHA! Det blir nog bra!
Vägen hem ösregande det. USCH! Dyblöt, tog en varm dusch och kilade ner till Upplandsnation för EN öl med Karin. Vilket resulterade i öl-provning och 4-5 öl istället. Tiden rusade iväg.
Mötte på 4 härligt randiga människor som hänkade på oss till "sunkis stället som man inte nämner vid namn" (=Palermo) Katastrof. Servitören hällde öl över Karin, och sa att det va hennes fel. Pinsamt för honom. Som ursäkt fick vi ett glas med jordnötter. Minsta man kan begära va....SCHYSST!

Ösregnhem=på med regnkläderna och lyserna på. Man vill ju inte böta 900kr inte.

NE, om jag skulle discpliera upp mitt liv lite. Ta en kopp kaffe och läsa de där 100s. Kan ju inte var såååå svårt. Eller?

IMON är det ingen vanlig dag.. NEJ det är PAPPAS FÖDELSEDAG!! HURRA HURRA HURRA HURRA!!!

tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback