stentungt!

Puh. Jag känner mig oerhört korkad. Har suttit större delen av kvällen med näsan i boken. Men inget har fastnat. Jag som trodde jag hade lite bättre minne än va jag uppenbarligen verkar ha.
HJÄLP! 3veckors hårt pluggande. JAG ska få en 5:a på tenta. Annnars gräver jag ner mig under all morän!!!!!
Ngn som har en bra studieteknik?? För det har inte jag, uppenbarligen.


Jobbade i söndags och fick lära mig stänga osv. Ska ju jobba ensam framöver. :S har aldrig haft det ansvaret fullt ut innan. Har dessutom en krok på toaletten. Det stå JOHANNA (på en röd lapp) Då känner man sig viktig;)

hihi.

Ne om jag skulle sluta mina ögon för kvällen. Blir en lång dag imon med.

Nattinatt!




Kommentarer
Postat av: zerendipity.se

jag tycker du ska se till att inte ha för höga krav på dig själv. att läsa på universitet ÄR svårare än vad gymnasiet va. :) det är mitt tips ;)

Postat av: IDIIE

=) studietekniken kommer.. sj skriver jag ner det jag tror är viktigt, brukar gå igenom kursens mål och utgå ifrån dem när jag gör egna anteckningar, därefter pluggar jag enbart på mina egna anteckningar, så slipper jag böckerna. Men du hittarsnart din EGNA teknik=) åhh vad kul det låter att jobba=) pöss pöss //sis

2009-10-13 @ 17:11:11
Postat av: Anne

Haha.....studieteknik, måste man kunna de me, ne då blir de inge pluggande för mig, men du har juh de.....har väl alltid haft de gummsan.....

Saknar dig, er allihopa......

Hoppas allt e bra, kommer du hem nåt över jul eller??

Kösselipöss:)!!

2009-11-15 @ 12:24:30
URL: http://annehansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror kanske inte att jag hade nagon studieteknik ha ha!!!!!! Jag gjorde som jag gjorde pa gymnasiet - men jag blev kar i flowcharts och fina diagram mest pa kroppar!!!!! ha ha!!!!!! I LOVE U SOOOO!!!!!! Jag minns mest alcoholen fran forsta aret!!! PUSS

2009-11-24 @ 01:10:08
Postat av: Josefin

oops, postade utan namn - kanske du trodde det var ett creap??? puss

2009-11-24 @ 01:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback