what a week!

helt slutkörd. Skola 9-17 varje dag. Hem och plugga. Just nu läser jag "Geologi & Hydrologi". Parallellt med "Studio- Förändringar i Landskapet" den sista är praktisk, modellbygge, skissande. Den första är väldigt tung, vattenbalansberäkningar och mkt att läsa. (dock den enda kursen i år med salstenta ;) ) skönt!

Har lyxat med gourmet mat ikväll. Älg+rotselleripuré+kantarellsås.<3

Igår fick jag umgås med underbara Karin o henns kurskompisar. Mkt trevliga. Va på stocken (stlmsnation) och DEEET va jädrans bra drag där, i oss och i alla andra. Grymt många vackra och trevliga människor det finns!

Idag är 1:a dagen jag INTE hänger med ut. WOW. Eloge till mig. Stannar inne med en klasskompis och gottar oss vid film och tjöt. Morgondagen bjuder nämligen på HÅRT plugg!;)

Men nu ska jag vila huvudet framför TV:n, det gör jag aldrig annars.

Trevlig helg min kära:D

Pusskram!

Kommentarer
Postat av: zerendipity.se

ha en bra helg min goa kämpe! :D



kram!

Postat av: AnniePannieHoney

Tack JP. Vad snäll du är. Trivs ganska bra med det utseendet. Mycket charmerande.



Duktig du är som pluggar så. Bra jobbat. Keep it up. Hur kändes det med en lugn fredag? Min var inte speciellt lugn och det känns idag.



Puss

2009-10-10 @ 14:23:12
URL: http://anniejosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback