skumt...

har ju bokat hem resa nu på torsdag och fick ett mail tillbaka....

Hej!

Jag behöver biljettnummer för att kunna titta på detta. På din mailadress finns det inga biljetter som stämmer med det ni har skrivit nedan.

Med vänlig hälsning



Hej Johanna Petersson,

Jag kan tyvärr inte hjälpa Er med detta så jag skickar ditt ärende till vår reklamationsavdelning så kontaktar de Er.

Johanna Petersson skrev:
Hej! Johanna Petersson heter jag och reste tillsammans med min pojkvän Isak Danielsson från Helsingborg till Göteborg kl 06.55 måndag 14 september. Bokade biljetten under söndagen, men fick aldrig någon bokningsbekräftelse varken via mail eller SMS. Hade då heller inte möjlighet att se ifall pengar hade dragits och kände oss därför tvugna att boka nya biljetter eftersom kundtjänst hade stängt och inte skulle hinna öppna innan tidpunkten för vår avresa. Vid andra försöket skickades såväl bekräftelse till e-mail som till telefonen ut direkt. När vi väl kom hem och kunde kolla banksaldot, upptäckte vi till vår förvåning att pengar hade dragits även vid den första bokningen som aldrig blev bekräftad. Något fel måste uppstått på er hemsida eller liknande och vi skulle uppskatta svar så snart som möjligt om vilka åtgärder som vidtas. Vi båda är frekventa resenärer med Swebus och har tidigare aldrig upplevt några komplikationer vid resor med er. Förväntar oss att åtminstone den första debiteringen på 315 kr dras tillbaka, men vill även poängtera att priset hade höjts till 372 kr då vi efter utebliven första bekräftelse såg oss tvugna att boka nya biljetter. Tack på förhand/ Johanna och Isak




weeeeird men stackars Johanna och Isak... Ska nog fixa detta så de får sina pengar tillbaka..


Kommentarer
Postat av: ida

hahah a, blev lite orlig i ¨början då ja läste, trodde de handlade om dig och din hemresa nu p åtors, puuhuu, ska försöka komma hem på lördag kansek, till sön ....el är du hemma då??pöss

2009-09-21 @ 22:08:37
Postat av: Anonym

haha ja jag vet jag fick en halv hjärtinfarkt.. Jag är bjuden på fest kl 19.00 lördag. Men dagen är jag hemma. vet inte när vi ses sen ....=( älskar

2009-09-21 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback