Tillbaka i U-town.

Helgen har varit av världsklass. Har fått träffa många guldkorn, saknar Er redan. Vovvarna, vänner, Mamma o Pappa, släkt och bara va hemma gå ut i skogen njuta av hösten. Jag älskar det.
Resan tillbaka gick bra. Det underlättade extra mycket med några trevliga samtal. Sofie. Du är min prinsessa!!
15.30-23.00 En evighet. Tyvärr. Har kommit till insikt att jag inte kommer komma hem så ofta som jag vill. Aj, jag älskar min familj och att kunna vara hemma när JAG VILL. Men, så är det. Och jag klara det. Trivs bra här.

Seminarie idag. Baggis. Imorgon börjar kurs 2.

Började på gymmet idag. VILKEN syn. Kom in på aerobic pass, nivå 2 (den svåraste) Frågade om det gick bra om man va nybörjare. Hon skrattade och sa att det va svårt. Men jag som gillar utmaningar, trots att jag gar den sämsta ko-ordinationen i världen, tog jag utmaningen. OCH det gick ok den första 30minuterna. Sen hängde jag inte med något när vi la ihop alla 5 blocken. Mitt minne kan liknas vid en 90-årig gubbe, eller varför inte en guldfisk. Jag smet 10min tidigare, JA, jag vet jag gav upp.
CONCLUSION: Jag ska aldrig gå på aerobic igen. Isf för nybörjare.

Nu ska Hanni Panni sova. NATT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback