brrrr*

frusen i sängen har jag legat inbäddad hela helgen. När mina fina vänner hemma i Småland dansat och skålat och haft sådär ruskigt SVINROLIGT som vi alltid har. Ibland kan livet vara allt bra orättvis. (har blivit bra på att tycka synd om mig själv) ;)

Men jag är inte bitter. Har upptäckt hur skönt det är att stänga av mobilen, och sova tills jag vaknar. Kolla på hur många filmer jag känner för, sappa runt på tv:n (ngt jag aldrig annars gör, varför ha en tv??) läsa det jag känner för.. Ja det kanske inte är så tokigt att för en gångs skull inte behöva ha något dåligt samvete för att inte gör NÅGOT??!!
-varför har jag det då??

Fredagen var det tentaskrivning. gick väl ok med tanke på feber och att bihålorna ekade...fredagens besvikele:
Inget "på spåret" ingen tenta fest me klassen :(
Var inte helt ensam i fredags, som tur va;) Karin ringde o vi umgicks 3h på telefonen. Hon stackarn va med sjuk. Jag är så glad att hon bor i Uppsala. Barndomsvänner finns kvar för alltid <3 Du är klok, snäll, rolig, underbar, energisprudlande, inspirerade!!!! kärlek till dig!

brrr* Idag mår jag iaf lite bättre. Nyser va 3:e kvart och huvudet är tugnt som betong. Men jag lever:D
Skulle cykla o handla mat. Men eftersom jag inte satt min fot utanför dörren en endaste gång denna helg viste jag inte hur omöjligt mitt mission skulle bli. Cykel----> släng dig i väggen. Fick traska ist. -15 grader.. BRRRR* Orkade bara till shell vilekt resulterade i godis o colalight.. ?!?! (ooops)


Jag har fått ett uppdrag.. Jag har fått ett hedersuppdrag... Och jag är lite nervös. Men det ska bli riktigt kul<3


Nu ska vänstra sidan av hjärnan få jobba lite..

funkar det att värma sig med strykjärn kanske??


Kommentarer
Postat av: Frida - zerendipity.se

Så go du är Hannis! Blir så glad av att läsa om hur du har det! Sjukt med snön alltså, jag har nog ALDRIG upplevt så här mycket snö! :O T.o.m mamma säger att hon inte sett så här mkt snö! sjuuukt! :)



pusspuss pälsklingskusin!

ps: ni har fått mig att börja följa På spåret nu efter att jag och jocke var hemma hos er i hestra och kollade en kväll. så jag blev också besviken i fredags när det inte var på spåret :P hehe ds

Postat av: ida

du är så söt min hannispannis älskar dig ses snart puss puss puss

2010-03-09 @ 21:59:04
URL: http://idiie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback