ett fullkomligt kaos!

Alla pratade om det, överallt varnade de om det, kaos i Sverige. Snökaos. Trodde inte det skulle komma.. men..
Jag tycker det är rätt mysigt. Traskade hem ifrån stan efter några effektiva studietimmar i Engelska Parken. Kämpade med cykeln i det 15cm djupa snötäcket som på bara någon timma vräkt ner och bäddat, verkligen bäddat ner Uppsala återigen. Jag med min trogna mint-gröna cykel fullpackad med mat och den matchande väska också fullpackad, fast med böcker. Vi snubblade fram längs fyrisån på de oplogade gatorna och över övergångsställen. Jag kom inte framåt, det gick inte, frustrationen började växa inom mig.. Men i just detta ögonblick hörde jag en bekant melodi. Ju närmre jag gick blev låten ydligare och tydligare så att nästan kunde urskilja orden som sjöngs. Haha. What a moment!! Höll på att halka till ordentligt då "Ett Fullkomligt Kaos" av Bo Kaspers Orkester spelades utanför ett café. Passade in något otroligt bra! Bara denna lilla grej gjorde min dag. Det är rätt fantastiskt vad musik kan göra. Skulle inte klara mig utan det. Tack!!
80 sidor danska kvar. Hva gjorde tiden gå? Bläää. Njuter av mitt nyinköpta kaffe, Antigua. MUMS!
Sätt på en låt, och le=)

Kommentarer
Postat av: Frida ♥ zerendipity.se

musik är det bästa! :D hehe!



PUSPUSS eeelsklingskooouuusinnn <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback